Najnowsze wpisy
Dropshipping, czyli sklep internetowy bez własnego towaru
W przypadku sklepów internetowych, masz dziś możliwość zrezygnowania z własnego towaru – magazynowania go, więc koszty założenia firmy znacznie się obniżą. Prowadzisz własny sklep, ale korzystasz z zasobów hurtowni, z którą (bądź, z którymi) nawiązujesz współpracę. Model taki nazywany jest dropshippingiem (lub drop ship).
Najczęstsze błędy w regulaminach sklepów internetowych
Regulamin to nieodłączny element wszystkich sklepów internetowych, więc jeżeli myślisz o założeniu własnego e-sklepu lub jesteś na etapie jego uruchamiania, ten temat powinien Cię zainteresować. Obowiązek posiadania regulaminu w e-sklepie, wynika z Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.
Zakładanie jednoosobowej działalności gospodarczej od strony formalnej
Założenie własnej firmy nie jest w dzisiejszych czasach trudne. Tak naprawdę jest łatwiejsze, niż się większości z Was wydaje. Nie twierdzę oczywiście, że prowadzenie własnej firmy to przysłowiowa „bułka z masłem”, ale od strony formalnej naprawdę jest coraz łatwiej.
Jakich maili nie wysyłać do klientów, czyli lista częstych błędów email marketingu cz. 2
W ubiegłym tygodniu na naszym blogu pojawił się wpis o najczęściej popełnianych błędach w mailach, jakie firmy wysyłają do swoich klientów. Dziś kontynuujemy rozważania na ten temat i przedstawiamy drugą część naszej listy.
Jakich maili nie wysyłać do klientów, czyli lista częstych błędów email marketingu cz. 1
W jednym z ostatnich wpisów obiecywałam, że wkrótce na blogu pojawi się tekst o najczęściej popełnianych błędach w ramach e-mail marketingu. Udało mi się zająć tym tematem szybciej, niż myślałam i już dziś zapraszam na pierwszą część rozważań na ten temat.
E-mail marketing – spam, czy skuteczna forma komunikacji z klientem?
Coś niecoś usłyszałeś o email marketingu, ale nie do końca wiesz, jak się za niego zabrać? Nie jesteś też pewien, czy opcja wysyłania maili do klientów, jest faktycznie dobra? Opowiem Ci dziś trochę o e-mail marketingu, jako jednej z opcji promowania oferty Twojego sklepu, a także utrzymywania relacji z klientami Twojej firmy lub zainteresowanymi nią ludźmi.
Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 2
Zgodnie z obietnicą, dziś słów kilka dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak otworzyć sklep internetowy, ale nie do końca wiedzą, jak się do tego zabrać.
Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 1
Chcesz otworzyć własny sklep internetowy, ale nie za bardzo wiesz, jak się za to zabrać i jak to wszystko wygląda od strony formalnej i technicznej? Na naszym blogu pojawi się jutro tekst o tym, jak otworzyć sklep internetowy.
Witamy na naszym blogu!
Nowy projekt jest w głównej mierze odpowiedzią na Wasze pytania, czyli te, które dość często zadają nam nasi klienci. W skrócie o nas – jesteśmy firmą Aptus.pl, a wśród naszej oferty znajduje się między innymi tworzenie rozwiązań e-commerce, aplikacji internetowych, a także reklamowych i informacyjnych stron internetowych.