Najnowsze wpisy

Jak wycenić koszt pozycjonowania strony internetowej?
Prawda jest taka, iż koszt pozycjonowania strony www zależy od wielu czynników. Spośród niektórych można wymienić branżę, w jakiej znajduje się strona klienta, konkurencję w Google na dane słowo kluczowe, wysokość stawki Adwords oraz np. w jaki sposób strona jest zoptymalizowana.

Dermaveel – bezpłatna aplikacja dla dzieci z AZS
Pielęgnacja dziecka z atopowym zapaleniem skóry wiąże się nie tylko z koniecznością aplikowania maści na duże obszary skóry. Zadowalające efekty w terapii może przynieść przede wszystkim dokładność i systematyczność. Agencja Greytree stworzyła bezpłatną aplikację, której celem jest wspieranie rodziców i ich pociech w walce z uciążliwą dolegliwością, którą jest AZS.

Na święta Bożego Narodzenia kupujemy więcej przez Internet
Ostatnie lata zapisały się w historii ludzkości jako czas dynamicznych zmian, rozwoju nowoczesnych technologii oraz wzrostu znaczenia wiedzy. Współczesny człowiek żyje w świecie, który jest stechnicyzowany, zaplanowany i wyznaczony. Jest on częścią społeczeństwa ponowoczesnego, tworzonego przez konsumentów bogactwa i różnorodności zasypywanych przez sklepowe półki, ale jak się okazuje, nie tylko. Obecnie trendy w sferze transakcji zakupu wyznacza Internet.

Długi ogon – niedoceniana forma pozycjonowania
Wielu właścicieli stron zna pozycjonowanie jedynie powierzchownie, kojarząc je z ogólnymi hasłami jak „słowa kluczowe” czy „AdWords”. Tymczasem istnieją skuteczne, a często pomijane strategie SEO – jak pozycjonowanie na tzw. długi ogon. W tym artykule wyjaśniamy, na czym ono polega i dlaczego warto je stosować.

Reklama sklepu internetowego na Facebooku
Klienci, którzy są fanami sklepu internetowego na Facebooku kupują częściej i więcej. Dołącz do właścicieli sklepów, którzy wykorzystują tę niesamowitą możliwość, aby zwiększać liczbę klientów i internetową sprzedaż. Fanpage na facebooku to proste i darmowe rozwiązanie, które pozwala prowadzić skuteczną komunikację z odbiorcami, promować ofertę i docierać do nowych grup klientów.

Dostępność stron sklepów internetowych
Wydaje się, że właściciele sklepów internetowych nie zawsze liczą się z potrzebami niepełnosprawnych użytkowników. Przez to już na starcie rezygnują z potencjalnych klientów, którzy zmagają się z cyfrowym wykluczeniem.

„Pozycjonowanie Chorzów” – wykorzystaj potencjał lokalnego SEO!
Planując otwarcie własnej działalności gospodarczej, musimy dokładnie przemyśleć strategię promocji naszego nowego biznesu. Do wyboru mamy bogaty wachlarz możliwości, w jaki sposób będziemy mogli wypromować swoją markę.

Google AdWords – sposób na skuteczną reklamę
Google AdWords charakteryzuje się tym, że dzięki użyciu słów kluczowych, reklama trafia do tych osób, które aktualnie interesują się daną tematyką. Ponadto reklamy Google AdWords są wyświetlane także w formie graficznej oraz wideo. Tutaj główną rolę odgrywają słowa kluczowe, a ich odpowiedni dobór w głównej mierze wpływa na częstotliwość pojawiania się reklamy w wyszukiwarce.

Nowe prawo w sklepach internetowych
Co zmienić w sklepie internetowym w związku z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.? Jakie klauzule wprowadzić do regulaminu? Co zmienić w funkcjonalnościach? Na te pytania muszą znaleźć odpowiedź przedsiębiorcy, którzy sprzedają przez Internet.

Strona internetowa dla psychoterapeuty?
Działając na rynku przynajmniej kilka lub kilkanaście lat można mieć jako psychoterapeuta dość wyrobioną pozycję. Dodatkowo ludzie zapamiętują miejsce, kojarzą osobę z nazwiska, polecają znajomym. Gabinet takiego psychoterapeuty już „rozkręcony” może całkiem nieźle działać bez strony internetowej. W zdecydowanie gorszej sytuacji są ci dopiero startujący ze swoim gabinetem.