Najnowsze wpisy
Szybko, szybciej, natychmiast
Do zamierzchłej przeszłości należą czasy, gdy po uruchomieniu modemu i nawiązaniu połączenia z Internetem cierpliwie czekaliśmy na załadowanie pożądanej strony. Jeżeli obecnie internauta wpisze adres strony i przez kilka sekund nic się nie wyświetli, najpewniej zmieni stronę (adres). Podobnie sytuacja będzie wyglądać po wpisaniu frazy do wyszukiwarki w sklepie, czy po kliknięciu jakiejkolwiek dostępnej na stronie opcji, włącznie z przyciskiem „Zamawiam”.
Jak zaistniec w Internecie
Już od jakiegoś czasu upowszechnia się powiedzenie, że jeśli firmy nie ma w internecie, to ona nie istnieje. Z czasem jednak zmieniało się i nadal zmienia rozumienie terminu „istnieć w internecie”. Czy wystarczy stworzyć prostą wizytówkę i umieścić ja pod dowolną domeną, żeby można było mówić, że nasz firma jest widoczna w internecie?
Promocja to podstawa
Prawdopodobnie bardzo trudno byłoby znaleźć sklep internetowy, w którym nie ma żadnych promocji. Część klientów przegląda w sklepach wyłącznie produkty znajdujące się w promocji lub wyprzedaży. Jeżeli jednak oprogramowanie sklepu nie posiada narzędzi wspierających zarządzanie promocjami, szybko staną się nieatrakcyjne, lub wymagać będą stworzenia dodatkowego etatu w zespole prowadzącym sklep.
Szansa na sukces w sprzedaży internetowej
Założenie nawet małego sklepu tradycyjnego wiąże się z niemałymi inwestycjami, obejmującymi koszty lokalu, wyposażenia, reklam / bannerów przed sklepem itp. W tym kontekście otwarcie sklepu internetowego to żaden wydatek. Niektóre firmy hostingowe oferują swoim klientom możliwość korzystania z prostego oprogramowania sklepu internetowego w ramach niewielkiej opłaty hostingowej. Jak wykorzystać tę szansę?
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie strony internetowej jest ważnym elementem strategii organizacyjnej i biznesowej. Jest ono ważne dla wszystkich firm, a w szczególności dla tych, które działają w coraz bardziej konkurencyjnych warunkach rynkowych, podatne są na zmieniające się preferencje klientów, sezonowość popytu.
Jak nie popełnić błędu, analizując dane klientów
Zdobywanie informacji o klientach wymaga zarówno wiedzy prawnej, jak i znajomości zagadnień związanych z budowaniem relacji z klientami. Balans tych dwóch elementów wydaje się konieczny, by nie popełnić błędów.
5 trendów projektowania stron www zyskujących popularność w roku 2015
W roku 2015 strony internetowe oparte na responsywnych szablonach dostosowanych do urządzeń przenośnych przestają być nowinką w branży. Coraz częściej traktowane są one przez przedsiębiorców działających w e-commerce jako konieczność. Nadmieniona zmiana preferencji twórców i odbiorców witryn wpłynie także na sposób w jaki projektowane są strony przedsiębiorców indywidualnych oraz korporacji działających na szeroką skalę.
O zarządzaniu kontaktami z CRM słów kilka
Koncepcja zarządzania relacjami z klientami potocznie zwana CRM w kręgach biznesowych funkcjonuje już od dłuższego czasu. Jednak na przestrzeni ostatnich lat wyraźnemu wzrostowi uległo wykorzystanie CRM. Jest to niewątpliwie efektem coraz lepszego dostępu do nowoczesnych technologii oraz wzrastającego znaczenia integracji danych w świecie biznesu.
Marketing internetowy – przyszłe trendy i prognozy na rok 2015
Przestrzeń internetowa z roku na rok jest sukcesywnie udoskonalana. Taka jest jej specyfika. Profil współczesnego Internauty zmienia się, dlatego sposób dotarcia do potencjalnego odbiorcy i zdobycie jego zainteresowania również muszą stawać się coraz nowocześniejsze.