Najnowsze wpisy
Sklep internetowy – aplikacja PWA (część I)
Decydując się w dzisiejszych czasach na otwarcie sklepu internetowego musimy podjąć szereg ważnych decyzji, które zadecydują o sukcesie naszych działań w bliższej i dalszej przyszłości. Rozważamy wybór platformy oprogramowania, na której zostanie on zbudowany, funkcjonalności którymi chcielibyśmy zachęcić do niego naszych klientów oraz w większej lub mniejszej mierze sam wygląd nowego rozwiązania e-commerce, czyli jego projekt graficzny.
Różne warianty jednego produktu
Produkt w sklepie internetowym oznacza najczęściej unikalną pozycję w bazie produktów, posiadającą swoją cenę, stan magazynowy i oczywiście identyfikator produktu. Zdarzają się jednak odstępstwa od tej sytuacji.
Aktualizacje sklepu internetowego. Czy są konieczne? I kiedy je robić? – Cz. 2
W poprzedniej części naszego artykułu o aktualizacjach sklepu internetowego, omówiliśmy sobie kwestie zapewnienia naszym klientom, jak i nam samym odpowiedniej wygody w codziennym korzystaniu z naszej platformy sprzedażowej poprzez zintegrowanie jej na przykład z zewnętrznymi serwisami usługowymi oraz zadbania o prawidłowe funkcjonowanie integracji w przypadku zmiany środowiska tych aplikacji.
Aktualizacje sklepu internetowego. Czy są konieczne? I kiedy je robić? – Cz. 1
Jednym z pytań, które pojawiają się w naszej głowie przy rozpoczynaniu sprzedaży w sieci jest to czy sklep internetowy, na który się zdecydujemy, będzie posiadał regularne aktualizacje. Nikt z nas nie chce przecież pracować na przestarzałym oprogramowaniu a dzisiejszy świat, szczególnie pod kątem technologicznym, pędzi nieubłaganie do przodu.
Czy wygląd sklepu internetowego ma jakieś większe znaczenie?
Otwierając swój biznes w Internecie, prędzej czy później stajemy przed pytaniem: jak ma w ogóle wyglądać nasz sklep internetowy? Czy wygląd naszego serwisu sprawi jakaś różnicę?
Kto szuka, ten (niekoniecznie) znajdzie – cz. 2
Oprogramowanie sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania zapewne wyświetli długą listę produktów, które w mniejszym lub większym stopniu będą odpowiadały oczekiwaniom klienta korzystającego z wyszukiwarki. Dużo zależy od tego, jak precyzyjnie klient sformułował zapytanie.
Sklep internetowy, czy strona?
Decydując się na promocję swojego, mniejszego czy też większego biznesu w Internecie, często stajemy przed pytaniem jak założyć sklep internetowy bądź stronę internetową. Czy lepiej założyć sklep internetowy, czy stronę? Czy może potrzebujemy oba te serwisy?
Kto szuka, ten (niekoniecznie) znajdzie – cz. 1
Mechanizm wyszukiwania w sklepie internetowym wydaje się tak oczywisty, że nie ma o czym pisać. Założenie jest proste – klient wpisuje nazwę produktu, jaki go interesuje, a oprogramowanie sklepu wyświetla mu w wynikach wyszukiwania listę produktów o pasujących nazwach. To jednak sprawdza się tylko w niektórych przypadkach ...
Wchodzimy w wiek dojrzały
Nasza firma właśnie skończyła 18 lat! To dla nas wyjątkowy moment, który zawdzięczamy zaufaniu naszych klientów i zaangażowaniu całego zespołu.
Święta również w Internecie!
Nie bez powodu już w listopadzie, a najpóźniej z początkiem grudnia w sklepach stacjonarnych, marketach i galeriach handlowych królują ozdoby świąteczne, choinki i Mikołaje, a z głośników nieustannie płyną różnej maści kolędy i świąteczne przeboje. Określenie „szał zakupów” w tym przypadku nie jest przesadzone. Dlaczego nie korzystać z tego również w sklepach internetowych?