AptusBlog, czyli media i e-commerce w pigułce

Jak nie popełnić błędu, analizując dane klientów

07.04.2015
Zdobywanie informacji o klientach wymaga zarówno wiedzy prawnej, jak i znajomości zagadnień związanych z budowaniem relacji z klientami. Balans tych dwóch elementów wydaje się konieczny, by nie popełnić błędów.

Jakie to błędy i jak im zapobiec?

Polecamy poradnikowy tekst Filipa Cyprowskiego z bloga Tric.pl. Znajdziecie w nim najważniejsze sprawy związane z wykorzystaniem internetowych statystyk do poprawy konwersji. Zbierając i analizując dane potrzebne do planowania strategii marketingowej, chcemy przede wszystkim przyczynić się do rozwoju sprzedaży, ale nie zawsze tak jest. W praktyce często okazuje się, że podjęte działania nie przynoszą rezultatów lub wręcz szkodzą. Z lektury dowiemy się, że uzasadnione jest również pytanie dotyczące przyczyn sukcesu, czyli „dlaczego klienci kupują w moim sklepie?”.

Analiza danych
Przetestuj bezpłatnie AptusShop!×
Oferujemy możliwość bezpłatnego zapoznania się z funkcjonalnością sklepu internetowego AptusShop przez okres 3 tygodni. Bez żadnych zobowiązań z Twojej strony uruchomimy w pełni działający sklep wraz z panelem administracyjnym pod testowym adresem.
Wersja demonstracyjna oprogramowania sklepu internetowego AptusShop

Administratorem danych osobowych jest Aptus.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Plac Pod Lipami 5, 40-476 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000348810, NIP: 6342737712, REGON 241453835, kapitał zakładowy: 120.000,00 zł. Więcej informacji nt. ochrony danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.