Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 1

Chcesz otworzyć własny sklep internetowy, ale nie za bardzo wiesz, jak się za to zabrać i jak to wszystko wygląda od strony formalnej i technicznej?

Na naszym blogu pojawi się jutro tekst o tym, co należy zrobić, żeby założyć własny sklep internetowy. Czyli czego się od nas dowiesz? Powiemy troszkę o stronie formalnej przy zakładaniu e-sklepu, a także o kilku wyborach, jakich będziesz musiał dokonać na drodze do stworzenia swojego internetowego biznesu.

Tekst przygotowaliśmy z myślą o dwóch przypadkach:
1. Masz swój sklep, sprzedajesz offline, a teraz chcesz zacząć sprzedawać też w sieci
2. Nie masz własnej firmy, ale masz pomysł na sklep i zamierzasz uruchomić go właśnie w Internecie (lub między innymi w Internecie)

A jak w znacznym skrócie wygląda zakładanie własnego sklepu internetowego krok po kroku od Twojej strony? Powinieneś zacząć od załatwienia formalności związanych z zarejestrowaniem firmy, wybrać oprogramowanie sklepu (twórcę sklepów internetowych), zdecydować się na hosting oraz wybrać domenę dla witryny, zdecydować się, jak chcesz żeby działał i wyglądał Twój sklep oraz oczywiście wystartować online i wypromować działalność.

Wbrew pozorom nie jest to wcale takie skomplikowane i trudne. Po więcej zapraszamy jutro na naszego bloga…

 

2 myśli nt. „Inwestycja w e-biznes, czyli jak założyć sklep internetowy cz. 1

  1. Ala

    Założenie własnego sklepu internetowego nie jest niestety kwestią tak prostą jak się większości wydaje. Po pierwsze należy w odpowiedni sposób stworzyć stronę takiego e-sklepu, a następnie umiejętnie go wypozycjonować i wypromować. Dlatego warto te kwestie powierzyć profesjonalnej firmie zajmującej się tworzeniem i pozycjonowaniem e-sklepów, dzięki czemu na pewno nie pominiemy żadnej istotnej kwestii.

    1. Małgorzata Ćwięczek Autor wpisu

      oczywiście w pełni się zgadzam, że najlepiej współpracować z profesjonalistami. Profesjonalny sklep (pod kątem wyglądu oraz sposobu działania, funkcjonalności) budzi zaufanie wśród potencjalnych klientów, dokładnie tak, jak i profesjonalna strona internetowa.

Możliwość komentowania jest wyłączona.