Jak nie popełnić błędu, analizując dane klientów

Analityka w e-commerce

Zdobywanie informacji o klientach wymaga zarówno wiedzy prawnej, jak i znajomości zagadnień związanych z budowaniem relacji z klientami. Balans tych dwóch elementów wydaje się konieczny, by nie popełnić błędów.

Jakie to błędy i jak im zapobiec? Polecamy poradnikowy tekst Filipa Cyprowskiego z bloga Tric.pl. Znajdziecie w nim najważniejsze sprawy związane z wykorzystaniem internetowych statystyk do poprawy konwersji. Zbierając i analizując dane potrzebne do planowania strategii marketingowej, chcemy przede wszystkim przyczynić się do rozwoju sprzedaży, ale nie zawsze tak jest. W praktyce często okazuje się, że podjęte działania nie przynoszą rezultatów lub wręcz szkodzą. Z lektury dowiemy się, że uzasadnione jest również pytanie dotyczące przyczyn sukcesu, czyli „dlaczego klienci kupują w moim sklepie?”. Zapraszamy do zapoznania się z tekstem eksperta, bo tego typu niedociągnięcia zdarzają się również właścicielom sklepów internetowych: http://tric.pl/informacje-o-klientach-2/.