Sklepy internetowe, archiwum aktualności

Oprogramowanie sklepu internetowego – jakiego producenta wybrać?

Oprogramowanie sklepu internetowego – jakiego producenta wybrać?

Wśród firm tworzących oprogramowanie do prowadzenia sklepów internetowych są takie, które istnieją na rynku od kilku do kilkunastu lat. Czy należy się kierować tym, jak długo istnieje firma? Jest to ważny argument, który trzeba wziąć pod uwagę, ale nie jedyny.
Jak zdobyć i utrzymać klienta sklepu internetowego?

Jak zdobyć i utrzymać klienta sklepu internetowego?

Uruchomienie e-sklepu to jeden z najbadziej popularnych pomysłów na założenie działalności gospodarczej wśród mikroprzedsiębiorców. Strategiczne pytanie powinno brzmieć, czy zdołamy pozyskać i utrzymać klientów?
Oprogramowanie sklepu internetowego AptusShop wersja 6.4.

Oprogramowanie sklepu internetowego AptusShop wersja 6.4.

Prezentujemy nową wersję oprogramowania sklepu internetowego – AptusShop 6.4. Dzięki niej uzyskasz więcej funkcjonalności, które pomogą w zarządzaniu sklepem i przyczynią się do jeszcze lepszej optymalizacji stron e-sklepu pod kątem SEO. Sprawdź, jakie zmiany wprowadziliśmy.
Importy cen i stanów magazynowych z kilku źródeł danych

Importy cen i stanów magazynowych z kilku źródeł danych

Sklepy internetowe korzystające z oferty kilku lub kilkunastu dostawców często mają problem z wyborem najkorzystniejszej oferty dostawcy i wyliczenia właściwej ceny z uwzględnieniem swojej marży. Proponujemy rozwiązanie informatyczne umożliwiające wygodne i automatyczne zarządzanie cenami z kilku źródeł wraz z wyborem najkorzystniejszej oferty (dostawcy).
Skaner cen w konkurencyjnych sklepach internetowych

Skaner cen w konkurencyjnych sklepach internetowych

Znajomość cen w konkurencyjnych sklepach internetowych wsparta mechanizmami raportującymi może pomóc w dostosowaniu oferty sklepu do realiów rynkowych. Oferowany w naszym programie skaner cen może być przydatnym narzędziem w codziennej pracy administratora sklepu.
Sukces sklepów StrefaKierowcy.pl i Cefarm24.pl

Sukces sklepów StrefaKierowcy.pl i Cefarm24.pl

Ranking Zaufane Opinie Ceneo.pl po raz kolejny wyłonił e-sklepy, które cieszyły się największym zaufaniem klientów. Wśród laureatów za 2013 rok znalazły się sklepy bazujące na naszym oprogramowaniu.
Prowadzenie apteki internetowej - wywiad

Prowadzenie apteki internetowej - wywiad

Prowadzenie sprzedaży w aptece internetowej odbiega od takiej działalności prowadzonej w bardziej tradycyjnych branżach. Róznice wynikaja przez odrębne przepisy prawne narzucane przez oraz wymogi dotyczące transportu i pakowania samego asortymentu. Zapraszamy wszystkich do lektury wywiadu z Panią Dominiką Zając prowadzącą sklep e-zikodermo.
Porównywarka cen Ceneria

Porównywarka cen Ceneria

Zachęcamy do zapoznania się z porównywarką cen Ceneria, która zdobywa od jakiegoś czasu spore uznanie i agreguje coraz wiekszą ilośc sklepów internetowych, skutecznie prezentując ich ofertę.
Prowadzenie księgarni internetowej - wywiad

Prowadzenie księgarni internetowej - wywiad

Prowadzenie księgarni internetowej nie odbiega znacząco od innych sklepów internetowych. Wymaga jednak specyficznego podejścia do wymagającego klienta oraz sprawnej logistyki. Wymagane jest też zrozumienie kupujących i doskonała znajomośc oferowanego asortymentu. Dlatego przygotowaliśmy wywiad z Mieczysławem Barczewskim szefem GWP.pl, który z sukcesami prowadzi największą psychologiczną księgarnię w Polsce.
Nowy partner Opineo.pl

Nowy partner Opineo.pl

Opineo.pl to największy w kraju system, który gromadzi opinie nadsyłane przez internautów o sklepach internetowych i oferowanych przez nie produktach. Nawiązaliśmy współpracę w celu usprawnienia integracji z systemem Opineo. Jako pierwsi przygotowaliśmy pełną integrację obejmująca powiadamianie serwisu Opineo o wielu produktach w zamówieniu klienta. Jak pokazuje doświadczenie zebranie dobrych opinii o sklepie zwiększa ilość zamówień.
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Większość osób prowadzących sprzedaż online cały czas zastanawia się jak pozyskać nowych odwiedzających sklep. Jednak czy jest to jedyna metoda zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym? Być może wyeliminowanie kilku najczęściej popełnianych błędów pomoże zwiększyć wolumen sprzedaży.
Przyszłość m-commerce w Polsce

Przyszłość m-commerce w Polsce

Gwałtownie taniejący mobilny dostęp do Internetu wspierany przez rewolucję technologiczną związaną z rynkiem smartfonów, powoduje że zakupy poprzez mobilne sklepy internetowe zyskują na popularności. Zapraszamy do naszej analizy rynku m-commerce teraz oraz przewidywań dotyczących jego rozwoju w najbliższym czasie.
Merchandising w sklepie internetowym

Merchandising w sklepie internetowym

Aby zachęcić klienta do kupienia produktu, a raczej wywołać w nim potrzebę posiadania go, w e-commerce stosuje się techniki, o których mówi merchandising. Pomimo iż pojęcie to kojarzymy głównie ze sklepami tradycyjnymi, istnieje ono również w odniesieniu do wirtualnej rzeczywistości.
Jak zorganizować konkurs promujący sklep internetowy

Jak zorganizować konkurs promujący sklep internetowy

Publikowaliśmy na naszych stronach poradniki dotyczące różnych współczesnych form marketingu, które mają na celu zwiększyć obroty naszej firmy. A gdyby wykorzystać trzy koncepcje w ramach jednego „narzędzia”, czyli działania? W tym przypadku proponujemy elementy marketingu wirusowego, content marketingu oraz crowdsourcingu. Zaskakujące? Zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem, jak stworzyć konkurs w sklepie internetowym, który o ile dobrze zorganizowany i przeprowadzony, może zwiększyć zainteresowanie ludzi naszą ofertą oraz przyczynić się do lojalności klientów.
Jak wykorzystać koncepcję ZMOT

Jak wykorzystać koncepcję ZMOT

Za sprawą wirtualnej rzeczywistości, a właściwie zwiększonego dostępu do informacji, w tym również informacji o produktach i usługach różnych firm, konsumenci są bardziej świadomi swoich wyborów. ZMOT, czyli koncepcja marketingowa tłumaczy, jak ważny jest Internet w procesie decyzyjnym konsumenta oraz, jak wykorzystać wirtualny świat do kreowania pozytywnego wizerunku firmy.
Zmiana sklepu internetowego

Zmiana sklepu internetowego

Gdy nasz dotychczasowy sklep internetowy napotyka na bariery uniemożliwiające jego rozwój lub też wymaga znaczącego unowocześnienia - warto dobrze przygotować się do zmiany lub przebudowania swojego sklepu internetowego. Przygotowaliśmy opis przygotowań jakie należy poczynić, które ułatwią wykonanie tak poważnej zmiany.
Nowa Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE

Nowa Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE

Właściciele sklepów internetowych będą musieli do czerwca 2014 roku wprowadzić sporo zmian w regulaminach swoich sklepów. Wszystko za sprawą nowej Dyrektywy Unii Europejskiej, która poprawia poziom bezpieczeństwa kupujących przez Internet oraz ma przyczynić się do zwiększania sprzedaży na odległość na poziomie transgranicznym.
Budowanie zaufania klientów kupujących w sklepie internetowym

Budowanie zaufania klientów kupujących w sklepie internetowym

Brak zaufania klientów względem sklepów internetowych ciągle jest jeszcze głównym powodem, dla którego niektórzy z nas rezygnują z zakupów wirtualnych. Jako właściciele witryn zakupowych musimy zatem zrobić wszystko, aby zyskać sobie zaufanie potencjalnie kupujących.
Sklep internetowy z indywidualnymi gadżetami, nadrukami

Sklep internetowy z indywidualnymi gadżetami, nadrukami

Prowadzenie sprzedaży w sklepie z produktami, które klienci współtworzą, byłoby bez specjalnie przygotowanych funkcjonalności znacznie utrudnione. Moduły, jakie nasza firma przygotowała specjalnie dla produktów „indywidualnych” pomagają klientom w doborze produktu, a zarządzającym witryną, ułatwiają obsługę zamówień.
Obsługa klienta w sklepie internetowym

Obsługa klienta w sklepie internetowym

Obsługa klienta w sklepie internetowym w znacznym stopniu wpłynie na jego wizerunek. Nie wystarczy nam dziś atrakcyjny asortyment, jeśli klienci będą tygodniami czekać na realizację składanych zamówień oraz na zadawane sprzedającemu pytania. Kontakt pomiędzy kupującym i sprzedającym jest niezwykle istotny, więc sklepy internetowe powinny obsługiwać swoich klientów na najwyższym poziomie.
Sklep internetowy z portalem aukcyjnym

Sklep internetowy z portalem aukcyjnym

Tym razem mamy przyjemność zaprezentować sklep internetowy z portalem aukcyjnym w jednym. Rozwiązanie zbudowane jest w oparciu o nasze autorskie oprogramowanie sklepu, dodatkowo posiadające funkcjonalności charakterystyczne dla aukcji internetowej.
Internetowy sklep optyczny

Internetowy sklep optyczny

Współczesny klient sklepów internetowych wymaga coraz więcej. Zdając sobie sprawę z rosnących potrzeb kupujących online, tworzymy między innymi produkty przygotowane (funkcjonalnie) do sprzedaży ściśle zawężonego asortymentu. Jednym ze sklepów dedykowanych znajdujących się w naszej ofercie jest okulistyczny sklep internetowy, którego funkcjonalność ma za zadanie ułatwiać klientom dobór produktów do indywidualnych potrzeb.
Internetowy sklep spożywczy

Internetowy sklep spożywczy

Nasze oprogramowanie sklepu internetowego zostało przystosowane do obsługi sprzedaży detalicznej w branży spożywczej. Zapraszamy do zapoznania się z proponowanymi rozwiązaniami dedykowanymi właśnie dla sklepów spożywczych i przeczytania o gotowych modułach, które usprawniają obsługę takiego sklepu.
Internetowy system rezerwacji (nieruchomości, samochodów, kwater)

Internetowy system rezerwacji (nieruchomości, samochodów, kwater)

Przygotowaliśmy dla Państwa nowy moduł rezerwacji zasobów (np. nieruchomości, samochodów, kwater, itp. umożliwiający generowanie dostępności usług w określonym czasie, po określonej cenie. Funkcjonalność ta znacznie ułatwia zarządzanie firmą, która oferuje usługi sprzedawane na dany czas.
Sklep internetowy powinien inwestować w lojalność klientów

Sklep internetowy powinien inwestować w lojalność klientów

Dobry klient to klient lojalny. Nie jest więc wielkim zaskoczeniem, że sprzedający, a w tym i sprzedający w Internecie, dwoją się i troją, aby zdobywać jak największą ilość klientów lojalnych. Zapraszamy do naszego poradnika dla wszystkich prowadzących sklepy internetowe, którego zadaniem jest przybliżenie całego procesu wdrożenia i późniejszej obsługi programów lojalnościowych w sklepie internetowym.
To już 12 lat!

To już 12 lat!

To już 12 lat odkąd nasza firma zaczęła działać na internetowym rynku!! Trudno uwierzyć w to, że czas płynie tak nieubłaganie szybko! Jednak jak to mówią, szczęśliwi czasu nie liczą, a my jesteśmy dziś naprawdę zadowoleni i dumni z tego, że 12 lat temu nie posłuchaliśmy wielu sceptycznie nastawionych do naszych planów osób, wykorzystaliśmy rosnący potencjał Internetu i zdecydowaliśmy się na założenie naszej firmy!
Rozsyłać czy nie rozsyłać, czyli jak to w końcu jest z tym newsletterem?

Rozsyłać czy nie rozsyłać, czyli jak to w końcu jest z tym newsletterem?

Jednym z narzędzi marketingu internetowego jest znany nam wszystkim doskonale e-mail marketing. Niestety wiele sklepów internetowych źle wykorzystuje to narzędzie marketingu, które posiada ogromny potencjał i może przyczynić się do utrzymania pozytywnych relacji z klientem, a także do zwiększenia liczby odwiedzin na naszej stronie oraz oczywiście, co najważniejsze, do zwiększenia zysków ze sprzedaży. Wystarczy umiejętnie kierować e-mail marketingiem, a jak to zrobić postaramy się podpowiedzieć w artykule.
Kampanie zachęcające do aktywności klientów

Kampanie zachęcające do aktywności klientów

Aby zostać zauważonym na rynku, marki muszą inwestować w promocję swoich produktów, muszą dbać o pozytywny wizerunek oraz na różne możliwe sposoby „rozpieszczać” swoich klientów. Niestety byle jaka ulotka wręczona na ulicy przechodniowi może być niewystarczająca, a reklama telewizyjna za droga, szczególnie biorąc pod uwagę budżet, jaki na promocję przeznaczają małe oraz średnie sklepy internetowe.
Kobiety kupują coraz więcej w sieci

Kobiety kupują coraz więcej w sieci

Oprócz faktu, że kobiety odpowiadają za zakupy w domu, niezaprzeczalnie kochają internet. Kobiety nieco inaczej obchodzą się z zasobami wirtualnej rzeczywistości, niż mężczyźni. Mężczyzna traktuje internet zadaniowo. Oznacza to, że w internecie szuka konkretów, spędza w nim czas na konkretnych rzeczach, niezależnie od tego, czy robi to w ramach rozrywki, czy służbowo. Kobieta natomiast w sieci potrafi spędzać dużo czasu nie skupiając swojej uwagi na żadnych konkretach. Pojawia się online i spędza tam czas, ponieważ sprawia jej to przyjemność.
"Długi Ogon" w sklepie internetowym

"Długi Ogon" w sklepie internetowym

Wielokrotnie wspominaliśmy już, jak ważna jest promocja sklepu internetowego. Jedną z jej najpopularniejszych form jest optymalizacja SEO witryny pod wyszukiwarki internetowe. Z założenia sklep na kilka określonych fraz ma być widoczny jak najwyżej w wyszukiwarkach. Czy jesteśmy w stanie jednak przewidzieć wszystkie możliwe pytania zadawane wyszukiwarkom? Właśnie do tego służy optymalizacja sklepu internetowego pod kątem wykorzystania "Długiego Ogona".
Poznaj zalety naszego sklepu internetowego

Poznaj zalety naszego sklepu internetowego

Wraz z wdrożeniem nowego wyglądu naszej strony przygotowaliśmy też skrótowe omówienie zalet jakie posiada nasz sklep internetowy. Zapraszamy do przejrzenia zarówno opisu najważniejszych zalet naszego oprogramowania sklepu, jak również pełnej specyfikacji naszego programu AptusShop.
Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego

Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego

Na sukces liderów e-commerce składa się wiele czynników. Ważna jest witryna i oprogramowanie, na jakim sklep internetowy pracuje, ważna jest promocja i asortyment, jaki proponuje sprzedający, a idąc tym tropem także i popyt na rynku na określone produkty oraz wizualny sposób ich prezentacji. Nie ma wątpliwości, że bez regulaminu sklepu internetowego nie może być w ogóle mowy o sprzedaży w sieci. Obligacja umieszczania regulaminu zawarta jest w polskim prawodawstwie.
Sklep internetowy, a prawo autorskie.

Sklep internetowy, a prawo autorskie.

Przepisy związane z tym zagadnieniem określone są w ustawie o Prawie autorskim, a także wynikają z niektórych przepisów Kodeksu karnego oraz Kodeksu cywilnego. Niestety spora liczba posiadających sklepy internetowe nie zdaje sobie sprawy z tego, że dowolne kopiowanie treści z Internetu nie jest dozwolone, nieświadomie naruszając prawo.
Jaki sklep internetowy wybrać? Wybór sklepu internetowego.

Jaki sklep internetowy wybrać? Wybór sklepu internetowego.

Obecnie coraz więcej Polaków kupuje poprzez sklepy internetowe. W związku z tym, rośnie i liczba sklepów internetowych, które są coraz bardziej funkcjonalne i jednocześnie łatwiejsze w zarządzaniu. Wbrew panującemu często przekonaniu, aby odnieść w internecie sukces, nie wystarczy ciekawy projekt graficzny i atrakcyjne produkty. Potrzebny jest jeszcze dobry program sklepu internetowego.
Skuteczny sklep internetowy dzięki zasadom webusability

Skuteczny sklep internetowy dzięki zasadom webusability

Robiąc już nie jeden raz zakupy online, zdążyliśmy zauważyć, a nawet odczuć „na własnej skórze”, że niektóre sklepy internetowe dbają o klientów i jak tylko mogą rozpieszczają ich, między innymi ułatwiając im sam proces kupowania. Inne natomiast komplikując obsługę swoich serwisów, jakby proszą się o klęskę. Większość błędów wynika jednak z niewiedzy lub też przeoczeń, dlatego też zachęcamy do lektury naszego poradnika, które zadaniem jest wsparcie procesu tworzenia skutecznego sklepu internetowego.
Sklep internetowy AptusShop 5.0

Sklep internetowy AptusShop 5.0

Nowa wersja naszego programu sklepu internetowego AptusShop jest już gotowa. Zachęcamy do zapoznania się z jej możliwościami oraz pełną specyfikacją na naszych stronach. Nowy sklep internetowy został przygotowany tak, by zapewnić jak najwygodniejszą obsługę zarówno dla klientów, jak i administratora sklepu. Nasz program został także wyposażony w szereg nowych funkcji oraz został zoptymalizowany pod kątem prowadzenia bardzo dużych sklepów internetowych lub portali handlowych.
Analiza możliwości istniejącego sklepu internetowego

Analiza możliwości istniejącego sklepu internetowego

Samodzielna i w pełni obiektywna ocena własnego sklepu internetowego jest często niezwykle trudna do przeprowadzenia. Nagromadzone przez cały okres funkcjonowania sklepu błędy i niedociągnięcie są trudne do własnoręcznego odnalezienia i wyeliminowania. Dlatego też przygotowaliśmy ofertę usług obejmującą szerokie spektrum analizy funkcjonującego sklepu internetowego, wraz z propozycją rozwiązań i kolejnych działań, jakie należy podjąć w sklepie internetowym.
Przeniesienie danych sklepu z innego oprogramowania

Przeniesienie danych sklepu z innego oprogramowania

Dla osób lub firm prowadzących własne sklepy internetowe, przygotowaliśmy specjalną ofertę umożliwiającą im bezproblemowe i wygodne przeniesienie działalności na nasze oprogramowanie sklepu internetowego. Nie tylko oferujemy przeniesienie danych produktów, ale także - na życzenie - danych klientów wraz z informacjami o zamówieniach. Przygotowaliśmy także specjalne moduły utrzymujące dotychczasowe adresy URL w obrębie sklepu - w celu utrzymania pozycjonowania produktowego.
Portal handlowy oparty o sklep internetowy

Portal handlowy oparty o sklep internetowy

Zbudowanie portalu lub wortalu wkoło sklepu internetowego jest atrakcyjnym sposobem na poprawę lub zbudowanie wizerunku sprzedawcy, jako fachowca w swojej dziedzinie. Ponad to jest to skuteczna metoda na poszerzenie bazy klientów swojego sklepu internetowego o osoby poszukujące informacji i porad w danej dziedzinie. Aby jednak wortal odniósł sukces w branży, musi być oparty o odpowiednie oprogramowanie sklepu i system CMS.
Jak mając sklep internetowy zadbać o współczesnego klienta

Jak mając sklep internetowy zadbać o współczesnego klienta

Własny sklep internetowy, to doskonała szansa, by będąc zarazem sobie samym przysłowiowym sterem, żeglarzem i okrętem realizować swoje pasje oraz rozwijać się w zaplanowanym kierunku. Najtrudniejszym zadaniem jest jednak kompleksowe zadbanie o klienta sklepu internetowego na każdym etapie jego obsługi. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi propozycjami działań.
Filtrowanie produktów i słowniki w sklepie internetowym

Filtrowanie produktów i słowniki w sklepie internetowym

Współczesne sklepy internetowe muszą zapewnić użytkownikowi maksymalna wygodę i pomoc w wyszukaniu interesujących go produktów. Tradycyjna, nawet wielopoziomowa kategoryzacja produktów przestaje powoli być wystarczającym mechanizmem, dlatego tez proponujemy cały czas rozwijany system opisu słownikowego produktu w sklepie wspierany mechanizmami dynamicznego filtrowania list wyszukiwania.
Zaplanuj rozwój sklepu internetowego

Zaplanuj rozwój sklepu internetowego

Każda działalność biznesowa jest obarczona pewnym ryzykiem. Aby więc nasz e-biznes nie zakończył się tak szybko, jak jego uruchomienie - musimy podejść do prowadzenia go w sposób strategiczny i długofalowy. Pomóc nam w tym mogą praktyczne wskazówki dotyczące działań przed – jak i po wdrożeniowych.
Jak komunikować się z klientem

Jak komunikować się z klientem

Podstawowym wyzwaniem dla każdego nowoczesnego sklepu internetowego jest opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i wymiany informacji z klientami. Ważne są tutaj zarówno nowoczesne technologie, ale także jak najlepsze zrozumienie potrzeb klienta oraz rzetelne i jasne informowanie go o wszystkich naszych poczynaniach.
Promocja sklepu internetowego

Promocja sklepu internetowego

We współczesnym internecie nawet najciekawsza zakupowa witryna nie przebije się przez niezliczoną sieciową konkurencję, o ile jej w tym nie pomożemy. Musimy jednak poświęcić trochę czasu, cierpliwości i zaangażowania. Zobacz jakie możliwości mają obecne sklepu internetowe w dziedzinie swojej promocji.
Nowy partner

Nowy partner

Nawiązaliśmy współpracę z nowym serwisem promującym sklepy internetowe. Serdecznie zachęcamy naszych klientów do rejestracji i do korzystania z usług dostępnych na całej platformie naszego partnera. Zapraszamy na strony sklepolandia.pl
Optymalizacja sklepu

Optymalizacja sklepu

Optymalizacja sklepu musi pogodzić ze sobą wymogi klientów jak również wyszukiwarek. Pozornie zadanie wydaje się być bardzo trudne – jednak czy na pewno? Zapraszamy do poradnika, gdzie staramy się przybliżyć ten temat.
Integracja z Allegro

Integracja z Allegro

Ciągły rozwój sposobów sprzedaży internetowej wymusza stosowanie nowych i elastycznych rozwiązań. Rozszerzyliśmy funkcjonalność modułu „Integracja z Allegro”. Zapraszamy do zapoznania się z jego możliwościami.
Integracja z firmami kurierskimi i pocztą

Integracja z firmami kurierskimi i pocztą

Rozszerzyliśmy istniejące oraz przygotowaliśmy zupełnie nowe moduły służące integracji sklepu z systemami informatycznymi firm kurierskich oraz pocztowymi. Obsługujemy wszystkich najważniejszych usługodawców tego typu na terenie kraju. Zapraszamy.
Optymalizacja kodu HTML naszych sklepów zgodnie z wytycznymi PageSpeed

Optymalizacja kodu HTML naszych sklepów zgodnie z wytycznymi PageSpeed

W związku z wdrażaniem do naszych sklepów wytycznych Google dotyczących optymalizacji kodu strony i czasu wczytywania stron internetowych wdrażanych i hostowanych przez naszą firmę sklepów internetowych, przygotowaliśmy specjalny zestaw narzędzi oraz serwerów wspierających optymalizacje stron zgodnie z wytycznymi „Page Speed”. Wszystkie serwery są związane z domeną www.aptu.pl, która dzięki temu że jest 4-ro literowa nie wpływa na zwiększenie długości kodu HTML strony. Sama domena zaś posłuży naszym klientom jako blog internetowy. Serdecznie zapraszamy.
Jak zatrzymać klienta w sklepie internetowym?

Jak zatrzymać klienta w sklepie internetowym?

Oferta handlowa w Internecie jaką oferują sklepy internetowe z dnia na dzień powiększa się o setki, jeśli nie tysiące różnych pozycji i nowych usług. Klienci otrzymują olbrzymią pulę różnych możliwości i nieograniczony wybór zakupu tego co najlepsze. W jaki więc sposób sprawić, by nasz sklep był właśnie wśród tych najlepszych?
Prawidłowym kluczem jest zdolność do utrzymania klientów w swoim sklepie.
Wykonane sklepy

Ponad milion klientów!

Zakupy przez internet zyskują niewątpliwie coraz bardziej na popularności! Przyjrzyjmy się liczbom, które mówią same za siebie. Odnotowaliśmy, że nasze sklepy internetowe (ponadto dodam,że tylko te, które hostowane są na naszych serwerach!) miały ponad 1 mln klientów w listopadzie! Liczba ta wzrosła o 40% w stosunku do ubiegłego roku i o ponad 100%, porównując do roku 2008! Dziękujemy za zaufanie oraz za to, że tak chętnie nas odwiedzacie. Mamy nadzieję, że liczba klientów naszych sklepów będzie dzięki Wam ciągle rosła!
Sklep internetowy w wersji mobilnej

Sklep internetowy w wersji mobilnej

Gdy pojawił się pierwszy sklep internetowy, większość z nas zachwycała się faktem, że będzie można robić zakupy nie wychodząc z domu. Teraz oferujemy Państwu coś jeszcze bardziej nowoczesnego – dodatkowy moduł naszego sklepu internetowego czyli sklep w wersji mobilnej – do używania za pośrednictwem przeglądarki internetowej dostępnej w każdym nowoczesnym telefonie (smartfonie) GSM lub innym urządzeniu mobilnym.
To już 11 lat!

To już 11 lat!

Kiedy w 1999 roku rozpoczynaliśmy naszą działalność mało kto przypuszczał, jak wielką potęgą stanie się Internet i jak bardzo wirtualny świat przeniknie do naszego życia zawodowego. W chwili narodzin Aptus.pl niewiele osób gotowych było inwestować w swoją internetową działalność uznając to za mało istotną perspektywę gospodarczą.

Chcesz otworzyć sklep? Dobrze trafiłeś!

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00